GİRESUN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

ÖSYM Tarafından Yapılan KPSS-2024/3 Yerleştirmeleri Sonucunda İlimize Sözleşmeli Personel Olarak Yerleşen Adaylara İlişkin Duyuru

ÖSYM Tarafından Yapılan KPSS-2024/3 Yerleştirmeleri Sonucunda İlimize Sözleşmeli Personel Olarak Yerleşen Adaylara İlişkin Duyuru

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığının (ÖSYM) KPSS -2023/4 yerleştirmeleri sonuçlarına göre Müdürlüğümüze Sözleşmeli Büro Personeli ve olarak yerleşenlerden istenilen belgeleri Müdürlüğümüzün aşağıda yazılan adresine; 16 Şubat - 4 Mart 2024 tarihleri arasında mesai bitimine kadar elden veya posta yoluyla teslim etmeleri gerekmektedir. 

(Posta ile yapılan başvurularda, belgelerin son başvuru tarihine kadar Müdürlüğümüze ulaşmış olması gerekmektedir. Postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.) 

İstenilen Belgeler:

 

1. Belgelerini elden teslim edecek adaylar için; Öğrenim Belgesinin aslı ve fotokopisi ya da   e -Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi, (Adaylar başvuru tarihinin son günü olan 25 Ocak 2024 tarihi itibarıyla başvuruda bulunduğu eğitim düzeyi ve alanından mezun durumda olmaları gerekmektedir).

Posta yolu ile gönderecek adaylar için ise; Öğrenim Belgesinin Onaylı örneği (Üniversite veya Noter) ya da e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi.

2. 2024/3 Millî Eğitim Bakanlığının Sözleşmeli Pozisyonlarına Yerleştirme Sonuç belgesi.

3. 2022 KPSS sonuç belgesi.

4. 3 adet vesikalık fotoğraf. (son 6 ay içinde çekilmiş)

5. Nüfus cüzdanı fotokopisi

6. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığının bulunmadığına dair sağlık raporu. (Psikiyatri doktorundan alınacak tek hekimlik rapor yeterlidir. Ancak raporda unvanı belirtilecektir. Örneğin memur olabilir ibaresi gibi)

7.  E-devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi.

8.  Erkek adaylar için e-devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi.

9. Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik veya yaşlılık almadığına dair belge ve sigorta dökümü.

10. Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi için İçin Tıklayınız.

11. Kontenjan Listesi İçin Tıklayınız.

12. Mal bildirim beyannamesi İçin Tıklayınız.

11. Tercih Dilekçesi İçin Tıklayınız.

    

  NOT:Adaylar istenilen belgelerle birlikte Müdürlüğümüz sitesinde yayımlanan Okul/Kurum listesinden atanmak istedikleri kurum tercih formunu doldurup ibraz edeceklerdir. İstenilen bilgi ve belgeler Valiliğimizce kurulacak komisyon marifetiyle incelendikten ve belge teyitleri yapıldıktan sonra Bakanlığımızca belirtilen öncelikler dikkate alınarak (KPSS Puan üstünlüğü) yerleştirme yapılacaktır.

 

ADRES:Çıtlakkale Mahallesi Hükümet Konağı A Blok Kat:1  Merkez/Giresun

NOT: ADAYLARIN BELİRTİLEN AÇIKLAMALARA BİNAEN HERHANGİ BİR SORUN YAŞAMALARI DURUMUNDA; 0454215 75 25 - 26 - 27 (DAHİLİ 105-107) TELEFON NUMARASI ÜZERİNDEN GİRESUN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ PERSONEL(ATAMA) ŞUBESİ İLE İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER

 

Çıtlakkale Mahallesi Hükümet Konağı A Blok Kat 1 ve Kat 4 Giresun - 0 454 215 75 25 / 26 / 27 / 29

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.