GİRESUN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

SÖZLEŞMELİ FİZYOTERAPİST, AŞÇI VE AŞÇI YARDIMCISI KADROLARINA ATANANLAR İÇİN DUYURU

SÖZLEŞMELİ FİZYOTERAPİST, AŞÇI VE AŞÇI YARDIMCISI KADROLARINA ATANANLAR İÇİN DUYURU

AÇIKLAMA;

Milli Eğitim Bakanlığının Sözleşmeli Fizyoterapist, Aşçı ve Aşçı Yardımcısı alımlarına ilişkin istenen belgeler aşağıda belirtilmektedir.  İlimiz emrine yerleştirme işlemleri gerçekleştirilen adayların görev yeri belirleme işlemleri Milli Eğitim Bakanlığının yayımlamış olduğu başvuru kılavuzunda belirtildiği şekilde ;

Millî Eğitim Bakanlığına Sözleşmeli Fizyoterapist ve Destek Personeli (Aşçı ve Aşçı Yardımcısı) İstihdamına İlişkin Duyuru'da belirtilen yerleştirme işlemlerine esas olan öncelik sırasına (1.Lisans Alan Mezunu, 2.Önlisans Alan Mezunu, 3. Ortaöğretim Alan Mezunu, 4.Lisans Sertifikalı Başvuru, 5.Önlisans Sertifikalı Başvuru, 6. Ortaöğretim Sertifikalı Başvuru) göre her adayın yerleştirildiği öğrenim düzeyindeki Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) puan üstünlüğü dikkate alınmak suretiyle görev yerlerinin belirlenme işlemleri  gerçekleştirilecektir.

  

Ataması Yapılanlardan Göreve Başlamadan İstenilecek Belgeler

1-Nüfus cüzdanı Aslı ibraz edilmek suretiyle ve Fotokopisi

2-Son altı ay içinde çekilmiş 3 adet fotoğraf

3-Mezuniyet Belgesi (E-Devlet sisteminden alınabilir),

a) Mezuniyet Belgesini /diplomasını E-Devlet sisteminden alamayan adaylardan; elden teslim edecekleri için belgenin aslının yanında bulunması, posta yolu ile gönderecekler için noter tasdikli sureti,

b) Yurt dışındaki bir üniversiteden mezun olan adaylar için; diploma, diplomanın Türkçe tercümesi ve denklik belgesinin; elden teslim edecekler için belgenin aslının yanında bulunması, posta yolu ile gönderecekler için noter tasdikli sureti,

4-Aşçı ve Aşçı yardımcısı unvanına yapılan başvuru için istenilen sertifika veya belgenin aslı ile fotokopisi (alan mezunu olanlar için diploma yeterli olacaktır.)

5-Erkek Adaylar için Askerlik Durum Belgesi (E-Devlet sisteminden alınabilir)

6-Atandığına dair yerleştirme belgesi

7-Başvuru sonuç belgesi (Başvuru yapmış olduğunuz form e-devlet üzerinden alınabilir)

8-2020 KPSS (B) grubu sonuç belgesi

9-Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emekli olmadığına dair belge

10-Güncel tarihli Adli Sicil Kaydı -Sabıka Kaydı (e-devletten barkotlu olabilir.)

11- Adayların sağlık kurulu raporunda; mesleğin ifasına (fizyoterapist, aşçı, aşçı yardımcısı) engel olacak bir hastalığı bulunmadığını belirtir olması ve raporların (belge doğruluğunun) ilgili kurum ya da e-Devlet platformu üzerinden teyidinin yapılması.

 

12- Mal bildirimi için Tıklayınız.

13- Fizyoterapist, Aşçı, Aşçı Yardımcısı Kontenjanlar İçin Tıklayınız.

14- Fizyoterapist, Aşçı, Aşçı Yardımcısı Tercih Formu İçin Tıklayınız.

 

NOT: Adayların istenilen bilgi ve belgeler ile 10/11/2022 tarihine kadar İl Milli Eğitim Müdürlüğüne başvurmaları gerekmektedir.

ADAYLARIN BELİRTİLEN AÇIKLAMALARA BİNAEN HERHANGİ BİR SORUN YAŞAMALARI DURUMUNDA ; 0454 215 75 25 - 26 - 27  NUMARASI ÜZERİNDEN GİRESUN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ PERSONEL(ATAMA) ŞUBESİ İLE İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER

 

Çıtlakkale Mahallesi Hükümet Konağı A Blok Kat 1 ve Kat 4 Giresun - 0 454 215 75 25 / 26 / 27 / 29

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.