GİRESUN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

SÖZLEŞMELİ MÜHENDİS, HEMŞİRE, DİYETİSYEN VE BÜRO PERSONELİ KADROLARINA ATANANLAR İÇİN DUYURU

SÖZLEŞMELİ MÜHENDİS, HEMŞİRE, DİYETİSYEN VE BÜRO PERSONELİ KADROLARINA ATANANLAR İÇİN DUYURU

SÖZLEŞMELİ MÜHENDİS, HEMŞİRE, DİYETİSYEN VE BÜRO PERSONELİNDEN İSTENİLECEK BELGELER

İliniz emrine  Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığı(ÖSYM) tarafından yerleştirmesi yapılan adayların görev yeri Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) puan üstünlüğü dikkate alınmak suretiyle belirlenecektir. Tercihine atanamayanlar ve tercih yapmayanların görev yeri resen belirlenecektir.

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığının (ÖSYM) KPSS-2023/4 yerleştirmeleri sonuçlarına göre Müdürlüğümüz emrine atanan Mühendis, Hemşire, Diyetisyen ve Sözleşmeli Büro Personelinden istenilen belgeleri 17-28 Nisan 2023 tarihleri arasında mesai bitimine kadar elden veya posta yolu ile Müdürlüğümüze teslim etmeleri gerekmektedir.

 (Posta ile yapılan başvurularda, belgelerin son başvuru tarihine kadar Müdürlüğümüze ulaşmış olması gerekmektedir. Postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.)

İstenilen Belgeler:

1.  Belgelerini elden teslim edecek adaylar için; Öğrenim Belgesinin aslı ve fotokopisi ya da e-Devlet üzerinden alınacak barkotlu mezun belgesi, Posta yolu ile gönderecek adaylar için ise; Öğrenim Belgesinin Onaylı örneği (Üniversite veya Noter) ya da e-Devlet üzerinden alınacak barkotlu mezun belgesi.

      Yurt dışındaki bir üniversiteden mezun olan adaylar için; diploma, diplomanın Türkçe tercümesi ve denklik belgesinin; elden teslim edecekler için belgenin aslının yanında bulunması, posta yolu ile gönderecekler için noter tasdikli sureti,

2.      KPSS 2023/4 Yerleştirme Sonuç Belgesinin İnternet Çıktısı.

3.      3 adet vesikalık fotoğraf. (son 6 ay içinde çekilmiş)

4.      Nüfus cüzdanı fotokopisi

5.      2022 KPSS sonuç belgesi

6.      Erkek adaylar için e-devlet üzerinden alınacak barkotlu askerlik durum belgesi.

7.      E-devlet üzerinden alınacak barkotlu adli sicil kayıt belgesi.

8-     Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığının bulunmadığına dair sağlık raporu

 9.     Mal bildirim beyannamesini doldurularak imzalanmış olarak teslim edilmesi,

10-    Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emekli olmadığına dair belge ve SGK dökümü. (e-Devlet üzerinden SGK tescil ve hizmet dükümü barkotlu)

11-    Ağağıdaki linkte belirtilen Kontenlara göre Tercih Başvuru Formunun doldurularak imzalanmış şekilde Müdürlüğümüze teslim edilmesi gerekmektedir.

12- Mal bildirimi için Tıklayınız.

13- Kontenjan İçin Tıklayınız.

14- Tercih Formu İçin Tıklayınız.

NOT: ADAYLARIN BELİRTİLEN AÇIKLAMALARA BİNAEN HERHANGİ BİR SORUN YAŞAMALARI DURUMUNDA; 0454215 75 25 - 26 - 27 (DAHİLİ 105-107) TELEFON NUMARASI ÜZERİNDEN GİRESUN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ PERSONEL(ATAMA) ŞUBESİ İLE İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER

Çıtlakkale Mahallesi Hükümet Konağı A Blok Kat 1 ve Kat 4 Giresun - 0 454 215 75 25 / 26 / 27 / 29

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.