GİRESUN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

SÖZLEŞMELİ FİZYOTERAPİST, AŞÇI VE AŞÇI YARDIMCISI KADROLARINA ATANANLAR İÇİN DUYURU

SÖZLEŞMELİ FİZYOTERAPİST,  AŞÇI VE AŞÇI YARDIMCISI KADROLARINA ATANANLAR İÇİN DUYURU

AÇIKLAMA;

Milli Eğitim Bakanlığının Sözleşmeli Fizyoterapist, Aşçı ve Aşçı Yardımcısı alımlarına ilişkin istenen belgeler aşağıda belirtilmektedir.  İlimiz emrine yerleştirme işlemleri gerçekleştirilen adayların görev yeri belirleme işlemleri Milli Eğitim Bakanlığının yayınlamış olduğu başvuru kılavuzunda belirtildiği şekilde ;

Millî Eğitim Bakanlığına Sözleşmeli Fizyoterapist ve Destek Personeli (Aşçı ve Aşçı Yardımcısı) İstihdamına İlişkin Duyuru'da belirtilen yerleştirme işlemlerine esas olan öncelik sırasına (1.Lisans Alan Mezunu, 2.Önlisans Alan Mezunu, 3. Ortaöğretim Alan Mezunu, 4.Lisans Sertifikalı Başvuru, 5.Önlisans Sertifikalı Başvuru, 6. Ortaöğretim Sertifikalı Başvuru) göre her adayın yerleştirildiği öğrenim düzeyindeki Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) puan üstünlüğü dikkate alınmak suretiyle görev yerlerinin belirlenme işlemleri  gerçekleştirilecektir.

Ataması Yapılanlardan Göreve Başlamadan İstenilecek Belgeler

1-Nüfus cüzdanı Aslı ibraz edilmek suretiyle ve Fotokopisi

2-Son altı ay içinde çekilmiş 3 adet fotoğraf

3-Öğrenim belgesi (aslı ile birlikte fotokopisi)

4-Aşçı ve Aşçı yardımcısı unvanına yapılan başvuru için istenilen sertifika veya belgenin aslı ile fotokopisi (alan mezunu olanlar için diploma yeterli olacaktır.)

5-Askerlik ile ilişiğinin olmadığına dair belge (erkekler için)

6-Atandığına dair yerleştirme belgesi

7-Başvuru sonuç belgesi (Başvuru yapmış olduğunuz form e-devlet üzerinden alınabilir)

8-2020 KPSS (B) grubu sonuç belgesi

9-Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emekli olmadığına dair belge

10-Güncel tarihli Adli Sicil Kaydı -Sabıka Kaydı (e-devletten barkotlu olabilir.)

11- Tam teşekküllü sağlık kurumlarından alınacak (Türkiye'nin her yerinde ve her iklim şartında ....................... görevini yapmasına engel olabilecek vücut veya Akıl hastalığı olmadığını bildirir Sağlık Kurulu Kararıdır.) ibareli sağlık kurulu raporu (raporda kişinin atandığı unvan belirtilecektir. Aşçılık, Aşçı Yardımcılığı, Fizyoterapist)

12- İlgili kurum ve kuruluşlardan veya E-Devlet Sistemi üzerinden tüm hizmet kollarını gösterecek SGK Hizmet Dökümü. ( Bonservis belgesine dayalı ataması gerçekleşen aşçı ve aşçı yardımcılarının SGK hizmet dökümlerinin Meslek Kodu kısmının boş olmayacak şekilde çıktı almaları gerekmektedir.)   

 

13- Mal bildirimi için Tıklayınız.

14- Aşçı, Aşçı Yardımcısı ve Fizyoterapist Kontenjanlar İçin Tıklayınız.

15- Aşçı, Aşçı Yardımcısı ve Fizyoterapist Tercih Formu İçin Tıklayınız.

16- Bakanlık Açıklama Yazısı için Tıklayınız.


NOT: Adayların istenilen bilgi ve belgeler ile 20/12/2021 tarihine kadar İl Milli Eğitim Müdürlüğüne başvurmaları gerekmektedir. 

ADAYLARIN BELİRTİLEN AÇIKLAMALARA BİNAEN HERHANGİ BİR SORUN YAŞAMALARI DURUMUNDA ; 0454 215 75 25 - 26 - 27  NUMARASI ÜZERİNDEN GİRESUN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ PERSONEL(ATAMA) ŞUBESİ İLE İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER

 

Çıtlakkale Mahallesi Hükümet Konağı A Blok Kat 1 ve Kat 4 Giresun - 0 454 215 75 25 / 26 / 27 / 29

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.